5 תשובות
משהו נדפק במערכת הפעלה, צריך התקנה מחדש או שהמחשב מסדר את זה לבד כמו שהווינדוס אומר.
תתני לו לנסות לתקן ותראי אם עובד, אם לא את צריכה להתקין מערכת הפעלה מחדש...
תתני לו לנסות לתקן ותראי אם עובד, אם לא את צריכה להתקין מערכת הפעלה מחדש...
הסתדר?
שואל השאלה:
כן הסתדר לי בסוף תודה חברים
כן הסתדר לי בסוף תודה חברים
אנונימית
חבל, רציתי לעזור, חחח
סתם סתם, אני שמח שהסתדר
סתם סתם, אני שמח שהסתדר
גם לי זה קרה פעם תנסי להדליק אותו שוב אם הוא לא מגיב כאשר לחצת תחברי אותו למטען (לפעמים זה עוזר..) ותנסי שוב להדליק.
אנונימית
באותו הנושא: