11 תשובות
כי זה קשה להתוודות ברגשות חיוביים זה כביכול מראה על חולשה, אני יודעת שזה לא אבל ככה אנשים רואים את זה
גם לי זה קל אבל זה לא תמיד נכון אהבה זה משהו מוזר
יש לזה למשפט הזה מלא משמעות . לחלק זה קל לחלק זה לא גם שהם מתכוונים לזה :)
אנונימית
כי זה רגש מסובך
כי קשה להגיד את זה לבן אדם שאתה לא יודע מה הוא מרגיש אלייך, אם אמרת לו את זה וזה ילחיץ אותו? או שהוא בכלל לא מרגיש ככה בחזרה וזה מביך
כי זה נחשב משהו גדול
אהבה זו מילה גדולה אי אפשר לזרוק אותה לכל אחד היא תאבד מהערך שלה
אהבה זו מילה גדולה אי אפשר לזרוק אותה לכל אחד היא תאבד מהערך שלה
גם לי זה קל אבל לאנשים שאתה מתחבר ובאותו ראש כמו שלך
התחברתי למישהי מפה ואמרתי לה את זה
התחברתי למישהי מפה ואמרתי לה את זה
זה משפט עם הרבה משמעות וזה מפחיד להגיד את זה
כי אתה מפחד ממה הוא יגיב
פקק
מה הקשר יצאת ממש מטומטם
מה הקשר יצאת ממש מטומטם
כי זה גילוי רגש ויש אנשים שפחות קל להם להעביר רגשות
באותו הנושא: