8 תשובות
כרגע תלמדי
תעשי מה שאתה יכולה, בכייף שלך
בכיתה יא תשקלי שוב את העניין
שואל השאלה:
אין דרך לנשור עכשיו?אני בוודאות לא הולכת להמשיך בביה"ס אז אין טעם לגרור את זה
אנונימית
את יכולה לעבור לקידום נוער ואחרי זה לנשור
שואל השאלה:
מה זה קידום נוער?
אנונימית
למה לנשור? חבל את תצטערי על זה
את תצתרכי להשלים אחר כך הכל כדי ללמוד לימודים גבוהים
שואל השאלה:
^אני כבר יודעת במה אני רוצה לעבוד ומה לעשות בחיים ואני לא אצטרך בשביל זה תואר או בגרות
אנונימית
תשמעי
תמיד טוב שיהיה לך את התעודות בגרות הזו..
עדיף לך שיהיה את זה בשביל כל מקרה שחס וחלילה יקרה כי אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד.
ולשאלה..
תחכי עד יא לא נראלי יש מה לעשות..
אם הקבסית שלך אמרה שאת לא יכולה לנשור עד כיתה יא', אז איך ילדים בסטיפס יתנו לך עצה?
תשרדי את השנה הזאת, ושנה הבאה תנשרי כמו שערות של חולה סרטן.

האינטיליגנט.
אנונימי