2 תשובות
אמ ניראלי שכדאי שתשימי על השורשים וגם טיפה על ההתחלה של החימצון עצמו
אני לא עד כדי קח מבינה בזה אבל זה מה שאני הייתי עושה
אני לא עד כדי קח מבינה בזה אבל זה מה שאני הייתי עושה
זה תלויכמה דהה החלק הבלונדיני מה שאת יכול לעשות זה לחמצן את השורשים עם 9 אחוז ואת שאר הקבוצה עם 6 לאותו זמן ואז זה יהיה יותר אחיד
באותו הנושא: