9 תשובות
בעצם ראיתי שלוש ועוד איזה עשר לאיימי
אני מקווה שלא
שואל השאלה:
אני יודע יעני בטיקטוק
אנונימי
אה אז ברור שיש
אם כן, אני ארגיש מאויימת ביותר
אני פתחתי עמוד מעריצים אבל כטרול
אם כן אני עושה דיווח
אני בונה את הבונקר זה סוף העולם חברים
כן צ'ארלולה החיים שלי