7 תשובות
לא, היא עוד תהיה קיימת
אני לא חושבת שהיא תעבור בזמן הקרוב... אבל אני מקווה לטוב יותר.
לא חחח בטח שלא עם האזרחים כאן שרצו כמו עדר של חולי נפש לכל חנות אפשרית ברגע ששיחררו קצת
לא
סוף העולם מתקרב
שואל השאלה:
מקווה לטוב ומקווה שהיא תעבור בעזרת השם
מקווה לטוב ומקווה שהיא תעבור בעזרת השם
כן כמובן בדיוק בחצות ב1.1.2021 ממש בשניה שיגיע 2021 תיעלם הקורונה כאילו לא הייתה לעולם!
באותו הנושא: