7 תשובות
לא.. מה אני נראה לך חולה נפש ?
אחלה מורה
אני לא צריך לראות אותה ביותר גדול זה נראה קריפי..
מישהו אמר לי שכן.
בטח
לול אני לומד רק עם בנים
שואל השאלה:
כי יש ילד שהתחיל איתי והוא איתי בהקבצה והוא צילם לי בריפליים (בזמן שהיה לנו זום ביחד) שאני במסך הגדול אצלו גם כשהמורה עשה שיתוף מסך
רק רוצה להגיד שבנים אם אתם עושים את זה אל תצלמו לנו כי זה מלחיץ לחשוב שמישהו רואה כל תזוזה שאני עושה
כי יש ילד שהתחיל איתי והוא איתי בהקבצה והוא צילם לי בריפליים (בזמן שהיה לנו זום ביחד) שאני במסך הגדול אצלו גם כשהמורה עשה שיתוף מסך
רק רוצה להגיד שבנים אם אתם עושים את זה אל תצלמו לנו כי זה מלחיץ לחשוב שמישהו רואה כל תזוזה שאני עושה
אנונימית
באותו הנושא: