5 תשובות
אני חושבת שזה דווקא ממש בסדר...
הם רק עזרו להם ואת האמת אני ממש רציתי ששני ושי כבר יעופו כי הם לא היו כל כך בסדר בעונה הזאת
הם רק עזרו להם ואת האמת אני ממש רציתי ששני ושי כבר יעופו כי הם לא היו כל כך בסדר בעונה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
תסתכלי על זה אובייקטיבית, לא בגלל שזה שי ושני..
נניח שזה היה זוג אחר במקום שי ושני זה לא משנה, עצם המעשה הזה הוא לא פייר כלפי הזוג הזה.. כי אתם עוזרים לזוג אחר וזה בא על חשבונם..
תסתכלי על זה אובייקטיבית, לא בגלל שזה שי ושני..
נניח שזה היה זוג אחר במקום שי ושני זה לא משנה, עצם המעשה הזה הוא לא פייר כלפי הזוג הזה.. כי אתם עוזרים לזוג אחר וזה בא על חשבונם..
אנונימי
למה כששי ושני מחליטים לעזור לשפלנים זה בסדר אבל כשהשפלנים בוחרים לעזור זה לא בסדר ?
אם השפלנים בחרו לירות לעצמם ברגליים ושי ושני לא זה עניינים שלהם ובחירות שלהם.
אם השפלנים בחרו לירות לעצמם ברגליים ושי ושני לא זה עניינים שלהם ובחירות שלהם.
שואל השאלה:
אבל הם לא יורים רק לעצמם ברגליים, הם יורים גם לשאר הזוגות ברגליים..
נטע ועומר היו אמורים לעוף בלי העזרה שלהם
אבל הם לא יורים רק לעצמם ברגליים, הם יורים גם לשאר הזוגות ברגליים..
נטע ועומר היו אמורים לעוף בלי העזרה שלהם
אנונימי
גם שי ושני דפקו אחרים כשעזרו לשפלנים.