3 תשובות
אל תלכי ליום הולדת שלה ואז גם היא תגיד לעצמה אם היא לא באה לשלי למה שאני לא יבוא לשלה
יבוא*
כן.
אם הזמנתי מישהו לבוא לחגוג איתי זה כי אני רוצה שהוא פשוט יחגוג איתי. בלי התחשבנויות.