3 תשובות
אל תלכי ליום הולדת שלה ואז גם היא תגיד לעצמה אם היא לא באה לשלי למה שאני לא יבוא לשלה
יבוא*
כן.
אם הזמנתי מישהו לבוא לחגוג איתי זה כי אני רוצה שהוא פשוט יחגוג איתי. בלי התחשבנויות.
אם הזמנתי מישהו לבוא לחגוג איתי זה כי אני רוצה שהוא פשוט יחגוג איתי. בלי התחשבנויות.
באותו הנושא: