7 תשובות
זה יותר כיף לדמיין
טלוויזיה מנוונת את המוח וספר עוזר לזיכרון לחדות שיפור אופי הופך אותך ליותר חכם לאט לאט, לדמיין, לפתח את הדימיון
זה מפתח את האוצר מילים ולא "הורס לך את העיניים".
תנסי להאריך את מה שרשמתי ולפרט וזה יהיה בערך 5 או 6 שורות, אם את צריכה עוד עזרה תגידי לי בפרטי.
זה לא קרינה כמו בטלוויזיה
זה מפתח לך את הדמיון ואת יכולה לקחת את המראה ואת בוחנים למקום שלך
זה שליו ורגוע וכיפי
טולוויזיה זה לא בריא ובספר אתה משאיר לדמיון הרבה יותר עבודה כי אתה לא יודע איך נראות הדמויות או המקום... וזה כיף כי אז אתה רואה רק מה שאתה רוצה שיהיה בסיפור, וגם כי זה משפר את השפה
אה וזה גם לא עושה רעש בכלל
שואל השאלה:
תודה לכולםם!
אנונימית