4 תשובות
שואל השאלה:
אם אני והיא פעם ב... קוראים אחד לשני גיי ולסבית (לא בקטע גזעני) ואחי ואחותי בשביל לעצבן זה נחשב?
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו כל יום רבים בצחוק ושנינו אוהבים לעצבן אחד את השני מחמיאים אחד לשני ואנחנו מדברים בערך 6 שעות ואולי יותר לפעמים
אנונימי
אם היא קוראת לך אחי, אם היא מדברת איתך על בנים אחרים, אם היא אומרת לך שאתה חבר טוב...
שואל השאלה:
^היא מדברת איתי על זה שהיא מסננת בנים אחרים בגללי כי אין לה זמן לענות להם מרוב שאנחנו מדברים
אנונימי