4 תשובות
שואל השאלה:
אם אני והיא פעם ב... קוראים אחד לשני גיי ולסבית (לא בקטע גזעני) ואחי ואחותי בשביל לעצבן זה נחשב?
אם אני והיא פעם ב... קוראים אחד לשני גיי ולסבית (לא בקטע גזעני) ואחי ואחותי בשביל לעצבן זה נחשב?
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו כל יום רבים בצחוק ושנינו אוהבים לעצבן אחד את השני מחמיאים אחד לשני ואנחנו מדברים בערך 6 שעות ואולי יותר לפעמים
אנחנו כל יום רבים בצחוק ושנינו אוהבים לעצבן אחד את השני מחמיאים אחד לשני ואנחנו מדברים בערך 6 שעות ואולי יותר לפעמים
אנונימי
אם היא קוראת לך אחי, אם היא מדברת איתך על בנים אחרים, אם היא אומרת לך שאתה חבר טוב...
שואל השאלה:
^היא מדברת איתי על זה שהיא מסננת בנים אחרים בגללי כי אין לה זמן לענות להם מרוב שאנחנו מדברים
^היא מדברת איתי על זה שהיא מסננת בנים אחרים בגללי כי אין לה זמן לענות להם מרוב שאנחנו מדברים
אנונימי
באותו הנושא: