התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שבזמן האחרון יש בחמות שאלות עם ממש מאת נעיצות?
29 בנובמבר 2020, 21:10
שאלות בסטיפס
נעיצת שאלות
השאלות החמות
עמוד ראשי
נעצים
2 תשובות
כי אנשים לא נועצים אז השאלו תהאלו מגיעות לחמות
E
Ekko
כן נכון גם אני ראיתי את זה ואני לא מבינה איך
ל
למהנ
באותו הנושא:
רק אני או שבזמן האחרון כל האתר פשוט מנסה נואשות להגיע לשאלות חמות?
איך זה הגיוני ששאלתי שאלה עם 76 תשובות ו110 ומשהו נעיצות וזה לא בחמות?
רק אני שמתי לב שבזמן האחרון יש מלא שאלות מוזרות עם קצת נעצים ותשובות בחמות?
זה רק אני או שבזמן האחרון שואלים פה מלא שאלות בשביל שהם יהיו בחמות?
זה הגיוני שבזמן האחרון כשאני אוכלת מוצרי חלב מתחיל לי כאבי בטן?,זה רק לאחרונה ככה
הגיוני שאף פעם לא הייתי בחמות?
נכון בזמן האחרון השאלות שמגיעות לחמות ממש גרועות??
זה רק אני או שבזמן האחרון כמעט ואין שאלות באמת מעניינות בשאלות החמות?
זה הגיוני שהייתי בחמות הרבהה הרבה וחשבתי שהייתי בחמות רק אם עבר 50 נעציים אבל הבנתי שגם שהייתי והיה פחות הייתי בחמות?
זה הגיוני שאם שאלתי למי הייתה שאלה בחמות זה מחק והיה כתוב מה עם סימן שאלה?
מה הקטע שבזמן האחרון רואים כל פעם בחמות לפחות מישהו אחד שכותב שאלה על התעלפות?