6 תשובות
זה לא משמין חוץ מהאורז שזו פחממה ריקה. אני חושב. שאפשר לאכול פעם ב שבוע
זה לא כלכך אבל בגלל האורז אבל גם תלוי במה את טובלת אם זה בספייס מיונז או סויה
יש בזה אורז לבן ככה שזה פחות לדיאטה כי אורז לבן זה לא משביע בכלל
לא כל כך , אגב אם את מזמינה דרך וולט זב קוד הנחה ממש שווה להזמנה הראשונה בוולט, הקוד: rotem28
שואל השאלה:
תודה(:
אנונימית
אל תזמיני מטוגן אם זה לדיאטה