4 תשובות
כי הוא התנתק
שואל השאלה:
אבל נקודות אמינות מורידים לו אפילו שהוא התנתק, אז למה הוא לא זכאי גם לקבל התראה על כך?
אבל נקודות אמינות מורידים לו אפילו שהוא התנתק, אז למה הוא לא זכאי גם לקבל התראה על כך?
אנונימי
שואל השאלה:
אצלי הוא לא מודיע על כך שאני לא אקבל התראות
אבל גם אם כן זה שאלה על המערכת עצמה שכן היה צריך לקבל התראות משום שאין סיבה מוצדקת לכך שלא מקבלים התראות כל משתמש זכאי לקבל התראה כמו שמורידים נקודות אמינות המערכת יודעת לאתר אותך כנל לגבי התראות
אצלי הוא לא מודיע על כך שאני לא אקבל התראות
אבל גם אם כן זה שאלה על המערכת עצמה שכן היה צריך לקבל התראות משום שאין סיבה מוצדקת לכך שלא מקבלים התראות כל משתמש זכאי לקבל התראה כמו שמורידים נקודות אמינות המערכת יודעת לאתר אותך כנל לגבי התראות
אנונימי
יש לפעמים באגים שאתה לא מתנתק וזה עדיין לא מודיע
אנונימי
באותו הנושא: