52 תשובות
פיבי
מוניקה
צ'נדלר
ג'ואי
רייצ'ל
רוס
^ איך צ'נדלר מקום שלישי אצליך?!
כמובן אפרו דיתה
צ'נדלר
מוניקה
ג'ואי
פיבי
רייצ'ל
רוס
שואל השאלה:
אני פשוט שרופה על רייצ'ל איך היא במקומות האחרונים אצלכם
אני לא אוהב את רייצ'ל כי אני לא אוהב את כל הקטע של רוס ורייצ'ל וגם היא ממש צבועה
היא דמות מאוד אגואיסטית.. אני לא אוהבת את ההתנהגות שלה ואת איך שהיא מתמודדת עם מצבים
ג'ואי
רייצל
צ'נדלר
מוניקה
פיבי
רוס
גם ^^ לדוגמא הקטע שהיא מחליפה את המתנות שמביאים לה כל פעם
צ'נדלר
ג'ואי
מוניקה
פיבי
רוס
רייצ'ל
צ'נדלר
ג'ואי
פיבי
רייצ'ל
רוס
מוניקה
כל הטיעונים שלי נמצאים כאן
רייצ'ל
גואי
צ'נדלר
מוניקה
רוס
פיבי
רייצ'ל בעצמה אמרה שהם היו בהפסקה
שואל השאלה:
אני לגמרי בצד של רייצ'ל
הם היו בהפסקה, מה שאומר שהם לא נפרדו ולא גמרו את מערכת היחסים ביניהם ולא היה לרוס שום סיבה ללכת ולבגוד בה
אישית אני לא מדברת על זה כל הקטע של ההפסקה אלא על דפוס ההתנהגות הקבוע שלה
גואי
פיבי
מוזיקה
צנדלר
רייצל
רוס
צ'נדלר
ג'ואי
רוס
מוניקה
ריצ'ל
פיבי
ג'ואי
רייצל
צנדלר
מוניקה
רוס
פיבי
(למרות שאני אוהבת את כולםם אי אפשר שלא לאהוב אותם וקשה לי להגיד את מי אני יותר אוהבתת)
צ'נדלר
רוס
רייצ'ל
פיבי
ג'ואי
מוניקה
איך כולכם שמתם את רוס אחרון?
הדמות שלו גאונית והמשחק של דיוויד שווימר מטורף
אנונימית
צ'נדלר ומוניקה
פיבי
רייצ'ל
ג'ואי
רוס
רוס זה דמות מעצבנת רצח
אני לא סובל את הקטע של רוס ורייצ'ל וזה רוב התפקיד שלו..
מה רוס זו דמות כזאת מצחיקה ומוגזמת.
זה הקטע של חברים שהכל קיצוני
זה הקסם
אנונימית
כולם שם מושלמים
גם רוס ורייצ'ל ורוסצ'ל זה השיפ הכי מקסים בעולם (גם מונדלר ופיבי ומייק שכחתי איך קוראים להם)
ורייצ'ל צדקה זה שהם היו בהפסקה לא אומר שהוא היה צריך לשכב עם מישהי אחרת.
שואל השאלה:
תודה רבה לךך^
שואל השאלה:
דבר ראשון לפי דעתי היא צדקה בריב שלהם
וגם היא באמת עברה שינוי מטורף מתחילת הסדרה.
היא הייתה בהתחלה ממש מפונקת ואנוכית ועם הזמן היא ממש השתנתה והתבגרה
פיבי
רייצל
רוס
מוניקה
גואי
צנדלר
קוריאים לך רייצ'ל גרין, למה לעזאזל היא לא מקום ראשון?!
ואיך צ'נדלר אחרון את פשוט עשית סדר הפוך?
כמה דברים כאן לכולם
דבר ראשון הדמות של רוס מושלם ומדהימה הוא כל כך מצחיק והתגובות שלו גאוניות
מוניקה אחד השחקניות הטובות ואי אפשר להגיד שהיא שחקנית גרועה
ועל רייצל אני ממש חשבתי שכולם אוהבים אותה אבל עכשיו הסתבר לי שלא ( חשבתי שהיא סוג של דמות מרכזית היא ורוס )
והחברות של רוס ורייצל כזאת מושלמת
חח אני לא יודעת להסביר אבל אני לא כל כל אוהבת את הדמות של צנדלר הוא מצחיק והכל אבל אני הכי פחות אוהבת אותו וקוראים לי רייצל כי השם פיבי היה תפוס וגם כי אני אוהבת את רייצל גם
הרשימה שלך כמעט בול הפוכה משלי.. xd
וואי איך לא ראיתי את התגובות פה
רוס בגד ברייצל, אתם לא יכולים להגיד אחרת.
הפסקה זה לא לגמור לגמרי את המערכת יחסים, זה להתרחק קצת כדי שתחשבו קצת על המצב.
לחשוב על המצב זה לא לקום ולשכב עם מישהי אחרת.
תודה רבה.
אה ומונדלר זה ה שיפ and you cant change my mind.
כןכןכן^^
היא זו שהתחילה את זה ורוס באמת צדק מארק באמת רצה את רייצ'ל (אחרי שהם נפרדו רואים שמארק בא אליה ושאת אותה אם היא רוצה לצאת איתו)
אבל זה בגלל מארק רייצ' לא בגדה בו רוס היה צריך לברר אם מה שהוא שמע הטלפון אמיתי ולא ללכת להתחיל עם ההיא
היא ישר הייתה בטוחה שרוס שכב עם מישהי אחרת כשגונתר שסוג של מאוהב בה אמר לה אז אין הבדל (במקרה הזה זה היה נכון אבל היא גם האמינה הלי לבדוק)
כי זה באמת היה נכון ורייצ'ל לא הלכה אחר כך אל מארק
היא לא יכלה לדעת
היא כן וזה לא קשור כי רוס בגד בה קודם והיא אחר כך לא הלכה וגם שכבה
איך היא יכלה לדעת? שניהם לא יכלו לדעת ושניהם החליטו לפי מה שהם חשבו
אבל זה שונה כי הוא כן בגד בה באמת והיא לא הלכה ובגדה בו אחרי שהיא גילתה
זה לא משנה כי המקור שלה היה אפילו פחות אמין משל רוס. הטענה שלך הייתה שהוא לא בדק, גם היא לא בדקה!
לאלא זה רק חלק מהטענה שלי
הוא הלך ושכב עם מישהי אחרת אחרי שהוא חשב שהיא בגדה בו למרות שזה שהם בהפסקה ובריחוק זה לא אומר שהם נפרדו
היא רק ממש כעסה עליו אחרי שהיא חשבה שהוא בגד בה ולא הלכה ושכבה עם מישהו אחר
שואל השאלה:
זה שהיא אוהבת לבחור את הדברים שלה לעצמה לא אומר שום דבר לרעה עליה:)
אתה באמת חושב שרוס בגד ברייצ'ל? אני לא מבין אתכם היא אמרה שהיא רוצה הפסקה ואם זה לא הפסקה אז מה המשמעות של זה?
אני לא חושב שרוס היה בסדר לגמרי אבל עדיין הוא צדר
רוס
צ'נדלר
רייצ'ל
ג'ואי
פיבי
מוניקה

לא יודע איך כולם שמו את מוניקה במקומות הראשונים אבל היא פשוט הכי גרועה בסדרה
אני לא חושב שמה שרוס עשה נכון לעשות אבל הוא הצד הצודק כאן, הם היו בהפסקה וזו המשמעות של הפסקה