4 תשובות
אל תקנה
לא
זה סתם בזבוז כסף בעצם.
כי אין לך שימוש בו,זה סתם יעמוד איפשהו ובטח יהיה מלא אבק
לא מה למה שעוד איזה שנתיים אני אוכל לשחק ואז כבר תהיה הודעה שיצא חדש?