13 תשובות
כי זה מה שהם החליטו
כי הם ממתגים את עצמם
כי הפיצה שלהם איכותית וטעימה אני מנחש.
4AM
כי אנשים מוכנים לשלם על זה 70 שקלים.
כי פיצה זה יקר.
ככה
אנונימית
כי אנשים עדיין קונים אז הם מרשים לעצמם
שואל השאלה:
בא לי לבכות
אנונימית
איכות הפיצה גבוהה, כנראה הגבינה והבצק יקרים ויותר איכותיים ביחס לפיצריות אחרות ובגלל זה לוקחים מחיר גבוה יותר.
לבכות בגלל מחיר של פיצה זה מאוד קיצוני
לא ברור, אבל היא גם לא טעימה..
עשית לי חשק והזמנתי.
אנונימית
הנה דוגמא למיתוג מוצלח