13 תשובות
כי זה מה שהם החליטו
כי הם ממתגים את עצמם
כי הפיצה שלהם איכותית וטעימה אני מנחש.
כי אנשים מוכנים לשלם על זה 70 שקלים.
כי פיצה זה יקר.
ככה
אנונימית
כי אנשים עדיין קונים אז הם מרשים לעצמם
שואל השאלה:
בא לי לבכות
בא לי לבכות
אנונימית
איכות הפיצה גבוהה, כנראה הגבינה והבצק יקרים ויותר איכותיים ביחס לפיצריות אחרות ובגלל זה לוקחים מחיר גבוה יותר.
לבכות בגלל מחיר של פיצה זה מאוד קיצוני
לא ברור, אבל היא גם לא טעימה..
עשית לי חשק והזמנתי.
אנונימית
הנה דוגמא למיתוג מוצלח
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: