6 תשובות
תגישי תלונה במשטרה על הטרדה
וואי שונאת את זה
גם לי זה ככה
פשוט מתעלמים
אין מה לעשות...
תעשי להם אצבע שלישית ותמשיכי ללכת, תתעלמי מהם הם באמת סתם מציקים