תשובה אחת
רק לצנחנים...דבר ראשון תזכור שזה נטו מסורת בתכלס זה חיר לכל דבר. זה יום אחד גיבוש קל יחסית לאחרים פשוט תן הכל אין פה יותר מידי רק לא לפרוש או משהו ולהגיע כמה שיותר גבוה כי משמה כן תוכל להיוץ מאותר דובדבן אם ישלך את הנתונים ואז תצא לעוד גיבוש לאחר שתתגייס בקיצר שווה להשקיע