7 תשובות
באמזון עדיין נשארו הנחות
כןיש לג'ום,אליאקספרס זהו זה בתכלס מה שאני מכירה פחות או יותר
כן
בעדיקה יש עדיין
מחר יש את הסייבר מאנדי , יכול להיות שיהיה הנחות
עדיקה
ראיתי שבאתר של קסטרו עדיין נמשכים המבצעים, ראיתי שיש ג'ינסים יפים ממש בסביבותה 100 ש"ח. ועוד מלא מבצעים
באותו הנושא: