10 תשובות
שוביניזם
שואל השאלה:
לא לא שונא נשים רק פמניסיטיות
לא לא שונא נשים רק פמניסיטיות
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר שאני לא יודע
פמניסטית רוצה להעלות את המעמד שלה, חלק לשווה עם גברים וחלק מעל
ותדברי יפה לא עשיתי לך כלום
מה הקשר שאני לא יודע
פמניסטית רוצה להעלות את המעמד שלה, חלק לשווה עם גברים וחלק מעל
ותדברי יפה לא עשיתי לך כלום
אנונימי
שואל השאלה:
לא אין לי בעיה שישהיו להן זכויות פשוט שגברים ינהלו את התהליך לא צריך שהן יעשו הן סתם מרעישות ומורידות בגדים ודברים כאלה
לא אין לי בעיה שישהיו להן זכויות פשוט שגברים ינהלו את התהליך לא צריך שהן יעשו הן סתם מרעישות ומורידות בגדים ודברים כאלה
אנונימי
שפיות
אנונימי
מה שאתה בעצם אומר זה הכללה ולהגיד "שגברים ינהלו את הדבר הזה" זה בדיוק התפיסה שאנחנו מנסות לשנות יש המון דעות קדומות בנוגע לפמניסטיות וזה מעצבן כי ישר חושבים על מישהי שמורידה גברים ורוצה כוח וזה הכי לא נכון בעולם
שואל השאלה:
לא אני פשוט מסתכל בהפגנןת שלהן וכל מה שהן עושות ז הלצעוק להרים שלטים ולהוריד בגדים לא צריך גברים לעומתן לרוב יפגינו קצת איפוק, לפחות בקטע של הלבוש
עדיף שיצנו להם לעשות את זה במקום לנודיסטיות
לא אני פשוט מסתכל בהפגנןת שלהן וכל מה שהן עושות ז הלצעוק להרים שלטים ולהוריד בגדים לא צריך גברים לעומתן לרוב יפגינו קצת איפוק, לפחות בקטע של הלבוש
עדיף שיצנו להם לעשות את זה במקום לנודיסטיות
אנונימי
אבל אתה מבין שזה לא כולן? ויש גם גברים שבאים להפגנות פשוט לא הרבה כמו שמגיעות נשים, ואם אתה מדבר על התקשורת היא אוהבת להקצין דברים ולהראות רק מה שלא טוב
זה מיעוט הרוב נורמליות
איכס התגובות פה מגעילות, די להכליל ולחשוב שאתם יודעים יותר מכל השאר פה