8 תשובות
אי אפשר
אין מה לעשות
אין מה לעשות
אי אפשר
פשוט תביני שאם זה קרה מזמן רוב הסיכויים שכולם כבר שכחו מזה
פשוט תביני שאם זה קרה מזמן רוב הסיכויים שכולם כבר שכחו מזה
קחי אותם כצחוק ובדיחה.
אם על כל פדיחה שאני עשיתי בחיים הייתי מקבלת שקל , ואו היה לי הרבה כסף
פשוט תהני מהחיים שלך:)
ואל תחשבי מה אחרים חושבים על איך שאני מתנהגת
אם על כל פדיחה שאני עשיתי בחיים הייתי מקבלת שקל , ואו היה לי הרבה כסף
פשוט תהני מהחיים שלך:)
ואל תחשבי מה אחרים חושבים על איך שאני מתנהגת
אבל אין כסף
יש פאדיחות
יש פאדיחות
תודה על הפרחים
מבינה אותך גם אני הייתי ככה
אבל פשוט הבנתי שאף אחד לא באמת זוכר את זה כי זה כמו שאנחנו בקושי זוכרות פאדיחות של אחרים גם הם לא זוכרים את שלנו (:
אבל פשוט הבנתי שאף אחד לא באמת זוכר את זה כי זה כמו שאנחנו בקושי זוכרות פאדיחות של אחרים גם הם לא זוכרים את שלנו (:
מצטרפת לשאלה
נא אני פדחנית מאוד אבל במקום להתבייש אני גאה כי זה לא סתם פדיחות זה כבר מי שאני האישיות הקופצנית והפדחנית. אז תתעלמי מאחרים תמשיכי עם מה שטוב לך ואל תתיחסי, וגם שתדעי שזה רק בתודעה שלך אנשים לא באמת עסוקים במה שאת עושה
באותו הנושא: