10 תשובות
a70 , יש לי אותו והוא עובד סבבה ואחלה איכות מצלמה
s20
a7
s9
a7
s9
כן היה לי החזיק לי בערך 4 שנים
ואז שברתי אותו
אבל היה לי s8
ואז שברתי אותו
אבל היה לי s8
לי יש s20 plus אחלה של טלפון באמת
נוט 20 טלפון פשוט שלמות אתה גם יכול לצאת עם 7000 שקל עודף (יש מקומות שאפשר למצוא אותה 3300)
מצלמה מדהימה יש לו עט שמשפר ממש תחוויה יש לו 4 מצלמות 3 קידמיות ואת סלפי קיצר פשוט שלמות אם תרצי עוד פרטים יותר תגידי לי
מצלמה מדהימה יש לו עט שמשפר ממש תחוויה יש לו 4 מצלמות 3 קידמיות ואת סלפי קיצר פשוט שלמות אם תרצי עוד פרטים יותר תגידי לי
אהם אני אעשה קפיצות של 500 על אנדרואידים(לא ספציפית סמסונג)
2500-גלקסי s10 פלוס
3000-פיקסל 5
3500-וואן פלוס 8
4000-וואן פלוס 8 פרו
2500-גלקסי s10 פלוס
3000-פיקסל 5
3500-וואן פלוס 8
4000-וואן פלוס 8 פרו
^op 8p עולה פחות מ3,000
מה אתה מקשקש
פיקסל 5 עולה 700 דולר, אתה חרטטן אמיתי
ואין דבר כזה גלקסי טוב, צאו מהסרט
מה אתה מקשקש
פיקסל 5 עולה 700 דולר, אתה חרטטן אמיתי
ואין דבר כזה גלקסי טוב, צאו מהסרט
op 8 רגיל, עולה 1,800
s10 לא טוב? אל תחרטט בסדר הs20 זבל אבל היו להם אחלה מכשירים.
לא פיתחו עוד גלקסי טוב
המדענים לא הצליחו
המדענים לא הצליחו
באותו הנושא: