13 תשובות
אין לי חברים, בכלל.
אני בן אדם מאוד מופנם, לא פונה לאנשים.
כך שאני סוג של הבאתי את זה על עצמי.
בקשר עם רובן
יש לי חברות קרובות יותר
ויש לי חברה הכי הכי טובה
יש לי חברה אחת בכיתה והיא הומופובית וזה חרא ואין לי חברים בשכבה:(
יש לי את החבורה הקטנה שלי בשכבה וזהו.
יש לי חבר אחד טוב אחד פחות חח ושלוש ידידות וזהו
יש לי חברה אחת מבית ספר אחר
בגלל שאני חדשה בבית ספר שלי אני לא בקשר עם אף אחד מהכיתה
יש לי לחץ חברתי , ואני מאוד מופנמת בדרך כלל , יש לי 2 חברות +-
יש לי כמה חברות טובות מהכיתה שלי שאני איתן ועוד כמה בנות מהשכבה שבכלל לא הכרתי שהן לפעמים מדברות איתי ויש לי כמה ילדים בשכבה שהיו איתי מהיסודי אז לפעמים אנחנו מדברים וזה, ועוד ילד אחד שכל פעם שהוא רואה אותי הוא לא מפסיק לגעת לי בשיער ולעשות לי צמות, אז אפשר לומר שחיי החברה שלי די נורמליים אבל אני לא נפגשת עם חברות אחרי בית ספר למרות שאני מנסה אבל כן זהו.
(רק אומרת שזה לא היה ככה ובבית ספר הקודם שלי הייתי נורא מופנמת כי לא הכרתי אף אחד וגם אין ליממושג למה אבל בנות שדיברו איתי ביום הראשון הפסיקו לדבר איתי ולגרום לכל השכבה להתרחק ממני אז עברתי לבית ספר של ילדים שלי מהיסודי וזהו בעיקרון
אנונימית
יש לי חבורה של 6 ועם השאר בקשר קטן כזה
אני בסדר עם כל השכבה אבל אין לי חברים.
אבל אני גם לא כל כך רוצה חברים.
אני בנאדם מופנם
יש לי כמה חברים ממש טובים ויש כמה שהם lunchbox friends
יש לי קבוצה קטנה של חברים