5 תשובות
אין לנו שום דרך לענות לך על זה, את חושבת שאנחנו מכירים אותך?
כי אלו החיים גם לי זה קורה לכולם זה קורה
וואי כן
ענית לעצמך על השאלה עכשיו
אנונימית
שתקי כבר ותפסיקי לדבר שטויות, אם זה לא היה אמור להסתיים כמו שזה הסתיים אז זה לא היה מסתיים.
הכל טוב, קחי הכל בפרופורציות בובה
הכל טוב, קחי הכל בפרופורציות בובה
באותו הנושא: