9 תשובות
1.לבכות זה גם פריקה אז את כן מצליחה לפרוק
2. לנסות להתחבר אם אנשים לצאת לרחוב לדבר עם ילדים מהכיתה אפילו לחפור פה למישהו זה מעסיק ממש, וכן למצוא חברים זה לא קל אבל לנסות , לא לוותר ולהיכנס לשליליות הזאת :)
שואל השאלה:
אבל גם לבכות לא עוזר לי... זה רק ממרר לי את החיים יותר ורק גורם לי לרצות לשקוע עוד יותר... יש לי חרדה חברתית אפילו לדבר בפאלפון עם מישהו מהמשפחה אני לא מסוגלת זה כלכך מלחיץ אותי אחת הסיבות שקשה לי להתיידד עם אנשים ואני בלתי נסבלת
אנונימית
אז לנסות להתגבר את מוזמנת לכתוב לי אני צינית זה כיף
מתוקה, איך את מתכוונת לרכך את הכאב בתוכך, בזמן שאת נלחמת בעצמך- קוראת לך כשלון, מקווה לצאת מהגוף שלך?
חלק גדול מהכאב יכול לנבוע מהמלחמות התמידיות האלה שלך עם עצמך. אומנם ניסית לבשל ולכתוב, לרקוד ולצייר, אבל כל אלה נעשים בזמן שבראש שלך רצות המחשבות האלו והשנאה. למה זה מגיע לך?
לפני החבר או החברים שאת מאחלת לעצמך, תאחלו לעצמך לאהוב להיות בתוכך, כי בזה זכית. אם את לא אוהבת להיות עם עצמך, למה שהחבר ירצה?
^אני מסכימה
ושואלת השאלה, שתדעי שגם לי זה ככה, שמתי לב לזה שבזמן האחרון שאני משקרת גם אם זה משהו שולח ולא משנה, אני כל הזמן נושמת עמוק לפני שאני מדברת ואם בטעות יוצא לי שקר אני אומרת התבלבלתי ומתקנת
ובבקשה אל תשמרי את עצמך, את יכולה להיות בת אדם מדהימה ובלי כישרונות, כמוני:)
אל תשנאי**
וואו אני מרגישה שקראתי משהו שכתבתי:(
אני ממש מצטערת לשמוע שזה מה שאת עוברת- נעצתי, אני מקווה שזה יעזור במשהו❤
היי אנונימית יקרה,
אני קוראת ומרגישה את כאב הלב שמייסר, ואני מבינה שחלק גדול מהמצוקה שאולי את נמצאת בה קשור לתחושה שאת מאוד לבד בהתמודדות הזו.
אם אני מבינה אותך נכון, את מתארת תחושת של הצפה שכל פעם הולכת ונבנית בתוכך, וזה מעיק על הלב והנשמה, ומכילה סכנה של התפרצות כמו הר געש... אני משערת את ההתשה שאת ודאי מרגישה שאת במאבקים המתמידים הללו שלך עם עצמך...
נשמע, שאת מרגישה חסרת אונים, אולי גם חסרת תקווה, לא מצליחה למצוא את המילים כדי לקבל את העזרה שאת אולי זקוקה לה, וככל שאת מנסה, את רק מגלה יותר ויותר כמה הכל מורכב וקשה
אני מתארת לעצמי כמה הסבל הזה מתגבר בכל פעם שאת מרגישה שאת חווה אכזבה.. כמה זה מעורר ולוחץ את הכאב בכל פעם מחדש
נשמע בדברייך כמה את כל כך כמיהה למצוא את הדרך לחיות את חייך באופן שיהיה לך נסבל, שאת כרגע לא יודעת מה לעשות כדי לשמור על עצמך מפני עצמך, אך בעיני עצם זיהוי המצוקה, והמחירים שאת משלמת והחיפוש אחר עזרה, כבר מעידים על המון אומץ וכוחות שיש לך, ותוכלי להיעזר בהם בהתמודדות הזו
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשב ברשת) ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, מקום בטוח בו תוכלי לפרוק ולדבר על מה שעובר עלייך. נשמח לשמוע ממך, להבין יותר לעומק את ההתמודדות, לתמוך ולנסות ביחד לחשוב מה ניתן לעשות כדי להקל. תוכלי לשתף אותנו עוד במה שעובר עליך, לפרוק קצת מהעומס הזה
אנו נקשיב, נתמוך ואולי יחד איתך איך למצוא דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה,
שלך,
מתנדבת סה"ר