5 תשובות
אל תגיבי וזהו הוט לא שווה
לדעתי פשוט לא להגיב
פשוט לראות ולהתעלם
ואם בכל זאת אז תכתבי- ראית מזה
תתעלמי מזה, הוא ממש לא שווה אותך ואת הזמן שלך.
הוא לא שווה תזמן שלך
תסנני
באותו הנושא: