8 תשובות
במידה ואני עדיין נמשכת אליו - נשארת.
אישית, שיער זה משהו שמאוד מאוד משפיע במשיכה שלי.
ברור שנשארת, אורך השיער זה הדבר האחרון שאני אפרד בגללו
לא הייתי זורקת מישהו רק בגלל תספורת. אם זה מפריע לך את יכולה לדבר איתו על זה(כמובן שבצורה מנומסת ומכבדת) אבל בסופו של יום זה השיער שלו אז אם הוא ירצה להשאיר אותו ככה את צריכה לכבד את זה.
אני ממש שונאת שיער ארוך , באמת
אני יודעת שאין לי זכות להגיד לו להוריד או לתת לו תנאי , הייתי מנסה להמשיך
אם הייתי מרגישה שאין לי יותר משיכה אליו בגלל זה הייתי מסיימת את זה
אבל כן הייתי מנסה להשלים עם זה וכנראה שגם לא כזה קל פשוט להיפרד ממישהו אם אני אוהבת אותו
חייבת להגיד שבתור אחת שבדרך כלל מראה חיצוני לא כל כך משנה לה מבחינתי שיער ארוך זה ביג טרן אוף, אז נראה לי שאני ספציפית לא, אבל תחשבי עם עצמך כמה זה באמת מפריע לך
אנונימית
אם את אוהבת אותו זה לא אמור להזיז לך כלכך
אם זה ממש מפריע לך ולא אכפת לך להפסיד אותו כבן אדם אז תזרקי אותו
אם אני לא נמשכת אליו יותר, אז אני נפרדת.. מן הסתם