8 תשובות
"איך אפשר לא להתאהב בך, את מיוחדת כזאת, כיף איתך לא משנה במה"
שאני יפה רצח (דיי בטוחה שזאת היחידה שקיבלתי)
מישהו אמר לי פעם
"כל פעם שאני מדבר איתך לא משנה באיזה מצב אני נמצא את גורמת לי להרגיש יותר טוב"
הוא בחור נורא פואטי,הוא ניסח את זה בצורה קולחת ונוגה יותר אבל בכללי זה הרעיון וזה היה מתוק רצח
"כל פעם שאני מדבר איתך לא משנה באיזה מצב אני נמצא את גורמת לי להרגיש יותר טוב"
הוא בחור נורא פואטי,הוא ניסח את זה בצורה קולחת ונוגה יותר אבל בכללי זה הרעיון וזה היה מתוק רצח
את מאוד יפה
שהעיניים שלי אומרות הכל
לא יודעת לצה זה פשוט ממש ריגש אותי
לא יודעת לצה זה פשוט ממש ריגש אותי
יש לך גם אופי
"את מסוג האנשים האלה שכל כך טהורים שאי אפשר באמת לכעוס עליהם לא משנה מה הם יעשו"
נמסתי.
נמסתי.
שמישהו הציע לי חברות (מן הסתם אמרתי כן אני נמסתי במקום וגם הייתי מאוהבת קודם) - "אני פשוט לא יכולתי שלא להתאהב בך. את כל כך יפה ומיוחדת, אבל אני הכי אוהב בך שאת מבינה אותי באמת. את פשוט מלאך. אני כל כך אוהב אותך"
אנונימית
באותו הנושא: