5 תשובות
לא יודעת לי כולם קוראים בשם שלי
כנראה יש משהו אצלך...
זה כנראה בדיחה של החבורה הספציפית. לא שמעתי אף פעם על גברים שעושים משהו כזה.
4AM
שואל השאלה:
הקטע הוא שהם בכלל לא באותה חבורה והם ממציאים לי שמות שונים
גם לי זה קורה, אני לא יודעת, הם אוהבים להרגיש שיש להם משהו מיוחד רק שלנו
חחחnחחח חשבתי שזה ככה רק אצלי ואצל החברים המוזרים שלי חחח לול.