14 תשובות
לא אוהבת את ההתנהלות שלהם
דפוק רצח
למה דוחפים לילדים בני 7 תרופות פסיכיאטריות ומאבחנים אותם עם הפרעה רצינית רק כי קצת קשה להם להתרכז או כי הם מדברים עם חברים שלהם בשיער
זה לא משרד זה בית ז*נות
חושבים שאנחנו רובוט
הם מחשיבים אותנו כמכונת ציונים ולא באמת מסתכלים על איך שאנחנו באמת מרגישים מחוץ ללימודים , שלחו לי עכשיו מערכת שעות לכל השבוע ומחר אני בא לבית ספר רק בשביל שעה ! זה טרטור וזלזול לכל התלמידים
שואל השאלה:
מסכימה עם כולכם!!!
הם מאמללים אותנו, מכניסים את כולנו לקופסא קטנה וגורמים לנו לחשוב ולממוד אותו דבר.
להגיד לכולנו לעשות בגרות זה כמו להגיד לפיל, ג'ירפה, חתול ונמלה לטפס על אותו העץ.
לא כולנו יכולים להיות במסגרת כסאת אבל אין לנו לאן ללכת!! אני באמת מרגישה חנוקה. מה יקרה? נעבור 12 שנות לימוד נלמד חודשים לבגרויות ואז בבגרות נקיא את כל החומר ונשכח הכל. זה מה שקורה!!
פשוט טעות ובזבוז זמן.
חרא
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא מלמדים אותנו כלכלה. מה זה משכנתא? מה זה מיסים? למה אני צריכה חשבון בנק? איך חותמים על חוזה?
העיקר שאני אדע משוואות דיפרנצליות ופרבולות.
מזעזע. לא מכינים אותנו לחיים בכלל, הצורת לימוד שגויה ומיושנת, כל מחאת המכנסונים שהייתה רק הבהירה שמשהו שם דפוק
שואל השאלה:
מסכימה. תנעצו את השאלה ממש מעניין אותי עוד דעות
גרועע
פשוט התנהלות נוראית הם לא מלמדים שום דבר חשוב באמת וגם הם רוצים רובוטים לא תלמידים לא לכולם יש את אותם תחומי עניין וזה שיש ילד שלא טוב בללמוד בצורה שהם רוצים בדיוק לא אומר שהוא לא חכם ולדעתי כל השיטה הזאת מכניסה יותר מידי ילדים למצב נורא של דיכאון וחרדה
מה יש להגיד חוץ מבולשיט