11 תשובות
היא סבבה :)
ישנתי בעיקר
נחמדה, שיחקתי עם האוגר שלי לרוב
סבבה
מחר מבחן אבל אז מעצבן
מחר מבחן אבל אז מעצבן
ב"ה מצון, מצאתי כמה ספרים חדשים ומעניינים לקרוא :)
מעולה
וואלה מהנה ביותר
ספרים ספרים וספרים.
אנונימית
שיחקתי כדורגל היה מגניב
עבר מהר
היה נחמד
באותו הנושא: