10 תשובות
מבינה אותך
צ'יזי בייטס צ'יזי בייטס
ואיי מבאס
שתגדלי תחזרי לעיר הזאת
מושב זה לא כזה גרוע אני גרה במושב. פשוט אין בנינים ענקיים, יותר זול, אני מכירה כמעט את כולם והכל קרוב.
אנונימית
את תשיגי חברות חדשות, ואת תשני הרבה אצל חברות שלך...
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט מפחדת לעבור למושב הזה כי הוא לא מושב רגיל הוא רחוק מהכל אין שם ילדים בגילי בכלל ואני אצטרך ללמוד בבית ספר של כמה מושבים ביחד והוא יהיה רחוק וכל החברים החדשים שאני אכיר יהיו רחוקים ממני ואני לא רוצה לעזוב
איזה מושב זה?
אנונימית
שואל השאלה:
גבעת נילי
אל תדאגי תאמיני לי שהחברות הן לא הבעיה. אני לא מכירה אותך אבל את נשמעת כמו ילדה מדהימה שלא מוצאים כל יום, אני בטוחה שאיך שתגיעי תמצאי חברים חדשים ותראי שהכל יהיה בסדר בסוף, ואולי אפילו יותר טוב מהעיר!
אני אגיד לך שאני פעם גרתי ביישוב ועברתי לעיר והייתי בטוחה שהמעבר לא יהי טוב כי היו לי ביישוב חברים מושלמים, ועכשיו? החיים שלי פשוט מושלמים, הרבה יותר !!
שואל השאלה:
תודה רבה ממש רוממת לי עכשיו את המצב רוח ממש תודה