התחברות
הרשמה
יש מישהו שנמצא אצלי בראש מלא זמן ואני לא מצליחה להוציא אותו ממני מה לעשות??
28 בנובמבר 2020, 15:51
מחשבות
התאהבות
לשכוח
2 תשובות
מצטרפת לשאלה
D
Dani__
תחשבי על מישהו אחר תנסי למצוא אולי משהו אחר שיעסיק אותך תמצאי תחביב בגדול
t
the.queen
באותו הנושא:
אני חושב נדפק אצלי משהו בראש בקטע של זוגיות אני לא יודע מה עובר עלי
זה הגיוני שאני בוכה בגלל כלב שנמצא אצלי רק שבועיים ואנחנו הולכים למסור אותו?...
כולם אצלי בבית ישנים ואני שומעת מישהו קופץ בטרמפולינה שלנו
מה זה אומר על מי שנמצא אצלי ראשון בצופים בסטורי?
מי שנמצא אצלי בקלוז פרינד באינסטגרם יכול לראות מי האחרים שנמצאים? או כמה יש?
אני בת 16 ואני בקטע עם מישהו והוא בא לישון אצלי היום מה חושבים שיקרה
למה שעושים פודקאסט או שעושים רדיו,כל מי שנמצא בחדר שם אוזניות גדולות על הראש?
גיליתי עכשיו שנמצאים אצלי המון תסמינים לדיסלקציה מסווימת ,ואני בקרוב בעזרת ה' הולך לאבחון, האם זה אומר שאני לא יהיה חכם?
מישהו זר יושן אצלי בבית ואני מפחד ובוכה.
הכרתי כמה בחורים במקביל אחד מהם משום מה ממש תפס אצלי מקום בראש..
איך קוראים לדבר הזה שנמצא אצל הכלה על הראש ובחופה שמים לה אותו על הפנים?