10 תשובות
לא, אבל לא להגזים
לא זה אפילו בריא
הרבה נוגדי חימצון
הרבה נוגדי חימצון
זה פשוט הורס את השניים אבל זה לא מסוכן
בריא
לא מסוכן, טעים עם סוכר גם
כל מי שרשם שזה בריא זה לא בריא זה הורס את השיניים אפשר לאכול אבל לא בכמויות גדולות
זה בריא
לא
לא..
אנונימית
באותו הנושא: