5 תשובות
שואל השאלה:
פעם שעברה זה לקח חודש על שהגיעה לי הזמנה של 1200 שקל ככה וזה הזמנה לא מחולקת
פעם שעברה זה לקח חודש על שהגיעה לי הזמנה של 1200 שקל ככה וזה הזמנה לא מחולקת
אנונימית
אם תיהיה בעיה עם המכס יהיה ניתן לפתור את זה בקלות.
גם 2 הזמנות זה לא מספיק. אם זה יותק מ250 שקל זה יהיה במכס
כן כדי לך לחלק לדעתי
תחלקי לכמה הזמנות- ככה גם יהיו לך יותר הנחות בגלל הבלאק פריידי... על כל הזמנה תכתבי בכתובת שם אחר וככה לא יחברו לך אותן
באותו הנושא: