59 תשובות
זוט עני
טימטום אנושי.
טימטום אנושי.
שואל השאלה:
^אני לא נושמת
זה חייב פרח.
^אני לא נושמת
זה חייב פרח.
זוט עני
כל שיר של נועה קירל
זה פשוט כל כך עצוב שיש שירים כאלה.
r. george
כל שיר של נועה קירל
זה פשוט כל כך עצוב שיש שירים כאלה.
r. george
לאהובי
stan- aminem
אצלנו בגן
slipping through my fingers
slipping through my fingers
אבל בקטע טוב... טני אוהבת את השיר הזה
see you again
חמסה חמסה
של עדי ביטי יאחס
של עדי ביטי יאחס
אנונימית
see you again
אנונימי
עריכה: חשבתי שיר מרגש. סליחה. אין לי שיר שעושה לי צמרמורת.
אנונימי
שירים של בן סיני וטיילור
אנונימית
lovely של בילי אייליש
אנונימית
רגע the show must go on של קווין? למהה
עריכה: רגע עכשיו שאני חושבת על זה גם לי קצת
עריכה: רגע עכשיו שאני חושבת על זה גם לי קצת
אנונימית
תמחל לי שיר מרגש
שירים של יונתן מרגי
בדרך כלל שירים ממחזות זמר.
who lives, who dies, who tells your story
(hamilton)
who lives, who dies, who tells your story
(hamilton)
silence
arcade
waves
arcade
waves
ניראלי שהיא רשמה the show must go on בגלל שפרדי הוציא את זה כמה ימים לפני שהוא מת.
בכל מקרה, שלי זה little wing של ג'ימי הנדריקס
בכל מקרה, שלי זה little wing של ג'ימי הנדריקס
its ok
מי שרשמה אצלינו בגן- וואו פשוט כלכך
מי שרשמה אצלינו בגן- וואו פשוט כלכך
שואל השאלה:
התגובות שלכם מצחיקות ומקוריות ממש.
שכחתי לרשום את השיר אצלנו בגן
התגובות שלכם מצחיקות ומקוריות ממש.
שכחתי לרשום את השיר אצלנו בגן
the crush song
אני פשוט שמתי עכשיו אצלינו בגן- הייתי אובססיבית לשיר הזה פעם אני ליטרלי יודעת את כל המילים בעל פה מאיזה גיל 7 נראלי.
ואני פשוט שומעת את זה עכשיו וכולי צמרמורות ובא לי לבכות אעאעאעע
ואני פשוט שומעת את זה עכשיו וכולי צמרמורות ובא לי לבכות אעאעאעע
שיר ברוסית שקוראים לו לא רוצה לחשוב עלייך יותר
לאהובי
^^אוו אם מדברים על שירים ברוסית.
אני מרוקאית שלמה אבל השיר
כן עושה לי לבכות
עריכה: אוי רשמתי ברוסית וזה לא נתן קיצר - אני אוהב אותך-
אני מרוקאית שלמה אבל השיר
כן עושה לי לבכות
עריכה: אוי רשמתי ברוסית וזה לא נתן קיצר - אני אוהב אותך-
מאוורר זה כמו חבר
in my blood, let her go, as the world craves in, ghostin, too good at goodbyes..
לילה טוב שון של חנן בן ארי. זה שיר על חייל שנפל.
let her go
the a team
the a team
וואי יש יחסית הרבה שירים כאלה
two of us השיר מדבר על אובדן אימו של לואי, ועל איך שהוא התמודד עם זה
train wreck וואו הוא עושה לי צמרמורות בכל הגוף..
sweet child of mine
אנונימית
זה לא אני
אנונימית
קללות בונטרלו
לדעתי השיר the night we met
אבל אני ממש אוהבת את השיר והוא ממש יפה❤
אבל אני ממש אוהבת את השיר והוא ממש יפה❤
לילה של שלום חנוך
אנונימית
fix you
wake me up
wake me up
אנונימית
osean eyes
somebody else
somewhere only we know
וזה פשוט השירים שאני שומעת אותם ומקשיבה למילים ובוכה ושופכת את כול הימים הגרועים שלי החוצה עם השירים המדהימים האלה.
somewhere only we know
וזה פשוט השירים שאני שומעת אותם ומקשיבה למילים ובוכה ושופכת את כול הימים הגרועים שלי החוצה עם השירים המדהימים האלה.
something for your mind...
שהיא אומר את הmind אני פשוט מקבלת משמעות לחיים, כאילו זה מחייה אותי, זה מוזר
שהיא אומר את הmind אני פשוט מקבלת משמעות לחיים, כאילו זה מחייה אותי, זה מוזר
גם לי השיר שאמרת עושה צמרמורות ואני פשוט רוצה לבכות כשאני שומעת אותו.
ויש עוד כמה שירים:
hurt
fix you
say something
all of me
אלוף העולם
גיבור של אמא
ויש עוד כמה שירים:
hurt
fix you
say something
all of me
אלוף העולם
גיבור של אמא
נועה קירל בערך כל שיר שלה כל מהשיר פרישה
mother love
see you again
can i be him
before you go
אה וכמובן ששכחתי את השירים הכי עצובים בעולם!
זוט אני, מה אתה רוצה, כל השירים של נועה קירל, כל השירים של מרגי... פשוט עצוב שיש שירים כאלה.
הרשימה הראשונה ברצינות, השנייה פחות (;
can i be him
before you go
אה וכמובן ששכחתי את השירים הכי עצובים בעולם!
זוט אני, מה אתה רוצה, כל השירים של נועה קירל, כל השירים של מרגי... פשוט עצוב שיש שירים כאלה.
הרשימה הראשונה ברצינות, השנייה פחות (;
breathin/happier שיר כל כך עצוב ג הסיפור המוזיקה והמילים אני בוכה כל פעם שאני רואה/שומעת אותו :-(
וואו happier זה אחד השירים המרגשים והעצובים שיש^ אני כול פעם בוכה ממנו
^^
וואי נכון מאז שראיתי את הקליפ פעם ראשונה כל פעם שאני שומעת אותו אני בוכה
וואי נכון מאז שראיתי את הקליפ פעם ראשונה כל פעם שאני שומעת אותו אני בוכה
again
כל השירים האלה
watch billie eilish
חורשת האקליפטוס
שכחתי מהשיר like that-bea miller
מהסרט after שפשוט גורם לי להתפרק בפזמון
מהסרט after שפשוט גורם לי להתפרק בפזמון
where does the good go
gold
heaven
how to save a life
war of hearts
gold
heaven
how to save a life
war of hearts
אנונימית
וואו נכון חורשת האקליפטוס זה פשוט כל כך עצוב
us- james bay
(מהסרט אחרי ש..)
(מהסרט אחרי ש..)
אנונימית
falling in reverse- brother
אנונימי