5 תשובות
אל תשטפי בסבון רגיל זה לא טוב תקני סבון ממליצה על גרנייר יש להם מוצרים טובים
וכן קרם לחות זה טוב לפנים אז תמשיכי
חד משמעית תקני סבון וקרם לחות מיוחדים לפנים הפנים מאוד רגישות
שואל השאלה:
הקרם מיוחד לפנים אבל הסבון לא
אני אקנה סבון מיוחד
אנונימית
אני בת 67 ולא משתמשת בכלל במוצרי קוסמטיקה לפנים ויש לי עור חלק וכמעט ללא קמטים

הסוד הוא לשטוף בוקר וערב את הפנים עם סבון לנגב במגבת נקייה ולמרוח את הפנים טיפת שמן זית עדין או שמן קוקוס או שמן קיק