5 תשובות
להגיד לו שזה רק ציון ושזה לא יעזור לו בשום דבר ולהזמין לו סושי ואם הוא לא אוהב אז פיצה ואם הוא לא אוהב אז המבורגר ואם הוא לא אוהב את מקדונלס ואם הוא לא אוהב אז לא להיות חבר שלו
אנונימית
חחחחחח תמסור לו את תנחומיי זה יעשה את העבודה
להגיד לו שזה בסדר זה רק מבחן אחד
לעודד אותו.
להגיד לו שיהיה בסדר, אולי להגיד לו שפעם הבאה תעזור לו להתכונן?
להגיד לו שמטעויות לומדים והכל יהיה בסדר
תגידי לו שהכל בסדר ופעם הבאה הוא יצליח
ותנסי לעזור לו ללמוד אם את יודעת את החומר