5 תשובות
אגואיסטים
לא אוהבים את החוקים הצפופים והמשמעת ושבעצם החיים שלהם עושים סטופ
כי אין להם כבוד למדינה.
אני אישית קיבלתי פטור, אבל אני יכול להגיד ששקלתי פשוט להשתמט כי אני לא ראיתי את עצמי שורד במערכת הזו. קשה לי לחשוב על עצמי כרכוש של ארגון כלשהו. במזל אני לא מתאים למערכת גם ככה, אבל תדע שגם ערך עצמי נמצא פה במשוואה.
לא חושבת שזה קשור לאגואיסטים, הם יכולים לתרום מעצמם במקום אחר שלפעמים יתן להם יותר משמעות ותמורה מאשר להכין קפה למפקד.
אני אישית לא מאמינה בערכים של הצבא וחושבת שזו מערכת מזעזעת. לא אוהבת את העובדה שאני צריכה להשבע אמונים למדינה, להיות תחת המערכת ולהיות רכושה.