3 תשובות
ממש לא, בית החייל זה לחיילים ואם תצטרכי מקום לגור בו הם תמיד שם בשבילך.
שואל השאלה:
אני יודעת אבל כשעוברים לדירת אל"ח(מטעם הצבא) הם מחייבים אותך לצאת מכל מקום מגורים אחר שהיה לך . אז השאלה אם אוכל להכנס מידי פעם לבית החייל אפילו בתשלום, כי בכל זאת יש לי שם חברים ואנשים שאני אוהבת.
די בטוחה שכן.