4 תשובות
קורה לי גם, אין ממש מה לעשות.
זה הוגעות ישנות
חפשי בצאטים למטה
חפשי בצאטים למטה
יכול להיות שיש לך ריפליי שלא פתחת, זה קרה לי!
שואל השאלה:
הקטע הוא שאם אני עונה על ההודעות החדשות זה מעיף לי את ההתראות הלא קיימות ואז אם יש לי הודעה אחת חדשה זה שוב מחזיר את ההודעות שלא קיימות
הקטע הוא שאם אני עונה על ההודעות החדשות זה מעיף לי את ההתראות הלא קיימות ואז אם יש לי הודעה אחת חדשה זה שוב מחזיר את ההודעות שלא קיימות