12 תשובות
כי זה כיף פשוט זה מחרמן
שואל השאלה:
מה מחרמן בזה?
לא יודע להסביר
איך אפשר לא להבין מה מחרמן בזה חחח זה אחד הכיפים...
אולי כשתגדלי תביני ואני הכי לא מהסה להתנשא מעלייך וזה, ואני רק בן 18.
אנונימי
קודם כל זה מחרמן רצח (במאמר מוסגר כל הבנות שבאות אצלי "לראות סרט " זה המוב הראשון שאני עושה שאנחנו רואים סרט)
אחלה יונתן
chief חחח מה קשור מביימת שהיא נהנת מזה חבר שלי עושה את זה וזה באמת מח*מן אותי
אנונימית
כתבתי לך ממה אני נהנת
אנונימית
מה מחרמן בזה דפא-
ציף שתדע שהרבה בנות אוהבות חניקות
אתם עדיין על הוויכוח הזה ?, תקשיבו יש בנות ויש בנות ויש בנים ויש בנים
כולם פה מפגרים רצח אמאל'ה.

הקיצר יש בנות שאוהבות ויש שלא; לפי מה שאני יודע, רוב הבנות אוהבות את זה



קיצר