עשיתי הזמנה ב14 בנובמבר וההזמנה הייתה אמורה להגיע ב26 , והייתי צריכה לשלם מכס אז שילמתי אבל שילמתי רק ב22 בנובמבר שזה היה היום האחרון שהייתי יכולה לשלם. וההזמנה ממש מתעכבת אני כל הזמן בודקת איפה היא וכתוב שהיא אפילו לא בדרך למטוס והיא רק נארזה. מה עושים ?