12 תשובות
6 כי זה גם תלוי בתפקיד אבל בתאכלס נחשב יחסית איכותי
חיל האוויר נחשב מדהים מבחינת תנאים אבל הרבה חיילים משם סוגרים ונטחנים
תלוי בתפקיד אבל כן דיי איכותי
תלוי איפה
שואל השאלה:
במערך הטכני של חיל האוויר
אנונימית
בטכני הבנתי שפחות טוב מבחינת בסיסים
נגיד הכי נחמד בקרייה בבניין שלהם
שלא תעזי לדרוך שם, באמת.
שואל השאלה:
מאוחר מידי חחח
אנונימית
לאן שובצת? איזה תפקיד רשום לך?
שואל השאלה:
לא רשום תפקיד.
רשום ששיבצו אותי למערך הטכני בחיל האוויר רק
אנונימית
הבנתי
המערך הזה ענקי, יש מלא תפקידים.. לא הכל נורא ותמיד אפשר לצאת אם את לא תרצי
שואל השאלה:
סבבי תודה 3>
אנונימית