12 תשובות
6 כי זה גם תלוי בתפקיד אבל בתאכלס נחשב יחסית איכותי
חיל האוויר נחשב מדהים מבחינת תנאים אבל הרבה חיילים משם סוגרים ונטחנים
תלוי בתפקיד אבל כן דיי איכותי
תלוי איפה
שואל השאלה:
במערך הטכני של חיל האוויר
במערך הטכני של חיל האוויר
אנונימית
בטכני הבנתי שפחות טוב מבחינת בסיסים
נגיד הכי נחמד בקרייה בבניין שלהם
נגיד הכי נחמד בקרייה בבניין שלהם
שלא תעזי לדרוך שם, באמת.
שואל השאלה:
מאוחר מידי חחח
מאוחר מידי חחח
אנונימית
לאן שובצת? איזה תפקיד רשום לך?
שואל השאלה:
לא רשום תפקיד.
רשום ששיבצו אותי למערך הטכני בחיל האוויר רק
לא רשום תפקיד.
רשום ששיבצו אותי למערך הטכני בחיל האוויר רק
אנונימית
הבנתי
המערך הזה ענקי, יש מלא תפקידים.. לא הכל נורא ותמיד אפשר לצאת אם את לא תרצי
המערך הזה ענקי, יש מלא תפקידים.. לא הכל נורא ותמיד אפשר לצאת אם את לא תרצי
שואל השאלה:
סבבי תודה 3>
סבבי תודה 3>
אנונימית
באותו הנושא: