3 תשובות
כנל, מניחה שכולנו
אני לא. אולי רק כשאני רוצה לבכות ואני ליד אנשים(לפעמים אני לא מתאפקת), חוץ מזה אני לא יודעת להסתיר רגשות
אנונימית
אני הייתי מנצחת כי אני כנראה הבן אדם הכי אדיש ביקום אחרי סאיקי קוסואו.
r. george
r. george
באותו הנושא: