12 תשובות
אמאא כןן ! (אני בוכה מצחוק פהה)
חחח האמת שכן
לול כן
אהבתי אותם בכיתה ח בתקופת ה"ערס" שלי (אני אשכנזי מת איזה ערס) אם זה עונה לך על השאלה
איב אנד ליר זה השירים של הערסים בתקופת 2015
לא...
יש להם שירים טובים.
טעם במוזיקה לא מגדיר את הבן אדם.
הערסים של 2016 חחלחח
אנונימית
כן, והם גם ממש ממש גרועים
כן
בדיוקק