10 תשובות
לא אבל אני במחזור
אנונימית
לא
תרגישי בסדר
תרגישי בסדר
כן כבר איזה שבוע
כן בקטנה התקררתי
אה אבל בלי שיעול
הייתי חולה לא מזמן גם
תרגישו טוב<3
לא, מה קרה לך? חלית?
למזלי לט
לא , למה?
באותו הנושא: