10 תשובות
לגיטימי, הן סתם ( סליחה על הביטוי ) סתומות שמה שמעניין אותם זה העוקבים שלהן
לגיטימי, תעשי כל מה שרק באלך.
בטח שלגיטימי
אם הן צוחקות עלייך בגלל זה, חוש ההומור שלהן די עגום וסליחה על הביטוי, אבל הן די סתומות
זה לא מוזר, תעשי מה שבא לך
שואל השאלה:
כאילו אמרתי להן כזה לא באלי לאשר אנשים שאני לא מכירה ואז הן אמרו אבל כל הקטע זה שיהיה לך מלא עוקבים.
אני מרגישה אאוטסיידרית עכשיו..
אנונימית
לגיטמי יקירה
מה קטע בזה
אשכרה מה קטע
לפעמים אין לך ברירה יקירה אלא להיות אאוטסיידרית אם מדובר בטמטום
לגיטימי, גם אני לא עושה
חוח אני הייתי צוחקת עליהן כי המטרה שלהן היא שיהיו להן הרבה עוקבים באינסטגרם
מה איכפת לך מהו תבזבזי את הזמן שלך על דברים חשובים
ואת צודקת לחלוטין
כי זה שיטחי רצח דיי
אל תעשו מינוסיםם
אנונימית