9 תשובות
כי מתפוצצים לך שם נימים
הנימים באף מתפוצצים
לבדוק אצל רופא עדיף
כי מתפוצץ לך נים זה טיבעי בגלל החום בגוף /בישראל ואתה כניראה מוציא חננה מהאף וכן
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכם חברים ...


כאילו לא דימום שממש נוזל שכאילו אני מכניסה כזה את המגבון לאף בשביל לנקות אותו אז המגבון עם דם
אנונימית
אולי את ערפד
שואל השאלה:
חחח חחח אולי באמת
אנונימית
יובש באף שאם את עושה אפצי ירד לך דם
זה קרה לי עכשיו אני נראית כמו סנאי מצונן
אה כן גם לי קורה לפעמים אל תדאג זה נורמלי

kylo was here